lørdag 28. januar 2012

Oppussing av bloggen!

http://www.freedigitalphotos.net/images/view_photog.php?photogid=1701

Nå har denne bloggen ligget "brakk" i lengre tid og i løpet av denne tiden har jeg lurt på hva jeg skulle gjøre med den. Har innsett at jeg ikke er av dem som liker å kokkelere døgnet rundt i hele helgen for slik å få produsert nok mat til å kunne legge ut på bloggen den påfølgende uke. Jeg lager stort sett mat av nødvendighet, selv om jeg må innrømme at det frister litt mer å lage mat her i Italia enn det gjør i Norge. Her har jeg tross alt tilgang på bedre råvarer (f.eks på grønnsaksfronten) enn det man har i Norge. Men i øyeblikket er bosituasjonen vår slik at det ikke frister til noen store utskeielser og i tillegg så har stekeovnen takket for seg, så jeg ser ikke for meg at jeg legger ut matoppskrifter før jeg har fått orden på disse tingene. 

Imidlertid har jeg litt andre idèer som surrer og går i bakhodet og jeg kunne tenke meg å prøve ut disse før jeg eventuelt kaster inn håndkleet for godt og legger ned bloggen.

I den forbindelse har bloggen fått nytt navn og heter nå Enkelt og Greit fordi den kommer til å omhandle "enkle og greie" ting. Matoppskriftene som allerede ligger her er enkle og greie og du trenger ikke ha en doktorgrad for å klare å lage dem og det kommer heller ikke til å bli noe mer fiks-fakserier i ting som blir lagt ut i fremtiden. Har ikke lyst å lage altfor strenge rammer for meg selv her på denne bloggen så jeg lar fremtidige blogginnlegg tale for seg selv.

Følg med!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar